Pages

Wednesday 4 December 2013

Nak Jadi Ahli Shaklee?


Bila dah berpuas hati dengan Shaklee, ramai yang bertanya2 cara untuk menjadi ahli, so saya share kat sini ye..feel free to read (^-^)




Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee?
Senang saja,semudah ABC, sekarang semunya online saja...klik..klik...sekejap sj dh jadi ahli Shaklee....okay, nak jadi ahli kena buat pembayaran sebanyak RM75, ataupun buat pembelian produk Shaklee melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650+) untuk mendapat keahlian secara percuma --> dilakukan sekali seumur hidup sahaja! Di ingatkan sekali seumur hidup tau...no more renew every year ya uoollls mcm roadtax kereta tu..hik hik...... kalo rasa xmampu nk beli seorang RM 650+, uoollss boleh share2 beli dgn family atau kwn2 yee..cukup rm650+ dah boleh dpt free membership! Tak percaya...?

Percayala sbb sy dh dapat customer sorg dgn cara mcm ni, mulanya niat utk kegunaan sendiri, diterangkan sedikit utk  free membership, trus berminat dan berkongsi dgn member2 yang lain...so automatic dia layak utk  FREE MEMBERSHIP...wah....!! itu la dikatakan rezeki ada di mana2 sahaja.........n now dia boleh enjoy semua produk2 Shaklee dgn harga ahli.....sapa nak bagi kan, kalo bukan dengan usaha sendri...man jadda waa jadda....amin..


Mesti tertanya2 kan  dgn siapa nk daftar ni? tak perlu risau dan khuatir...kalo nk daftar ahli boleh hubungi saya seperti tentera di bawah tue....maksudnya daftar dengan saya la....hik...hik...(^_^), xpun boleh pergi ke branch Shaklee..bila pergi ke branch, anda perlukan sponsor ID iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. So boleh lah gunakan ID saya 929380 sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes group jutawan Shaklee. 
Oh ya, lupa nk cakap, kalo pergi branch, akan caj RM65 saja sbb branch ada member kit,klo xpergi branch tambahan RM10 akan dicaj untuk kos pos member kit ke rumah anda....jgn keliru plk nti ya, kenapa ada beza harga RM65 dan RM75.....sudah diterangkan...sponsor tidak akan mengambil untung apa2 pun dari anda...(Y)
Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee
Hah selepas jadi ahli dapat apa erk?dapat harga murah saja ka......?hah jadi ahli Shaklee ni bukan saja dapat harga murah, malah boleh dpt mcm2 la...dapat bonus.....WOW!!!!sapa nk bagi kan...Shaklee menawarkan 3C, Cash, Car & Convention....hah apa tunggu lagi kan,,sgt murah yuran RM75, selain tu Shaklee blh jadi sbg 1 sumber untk menjana pendapatan sampingan sehingga 5 angka dan tiada yang mustahil....Sekiranya berminat, kami & the team akan memberikan latihan secara tertutup untuk mencapai target 5 angka.....WOW!!!!!!!!!!!
Hubungi dhiaaliza untuk keterangan lanjut:
Shaklee ID 929380
Telefon : 012 255 6512

No comments:

Post a Comment